مقاله مدیریت بازاریابی و فروش دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدیریت بازاریابی و فروش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت بازاریابی و فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات:24
چکیده:
در این مقاله ابتدا تعاریفی از بازاریابی و فروش و مقایسه آنهابا یکدیگر بعمل آمده سپس در مورد نیازو رضایت مشتری که رکن بازاریابی مدرن است مطالبی نوشته شده است و همچنین اصول بازاریابی فروش در کسب و کارهای کوچک و چالشهایی که در اینزمینه وجود دارد مورد بررسی قرار داده شده است.در ادامه سخنانی از تریسی مشاور برجسته مدیریت که موارد مهم آن ارتباطات در فروش ، یافتن مشتری و مثلث طلایی فروش میباشد ذکر شده است.بازاریابی اعتمادی به عنوان پارادایم جدید بازاریابی معرفی شده و روی وظایف مدیران بازاریابی و مدیریت فروش تاکید می شودو در انتها در مورد عوامل رشد کسب وکار در چین مطالبی آورده ام که امید است مورد استفاده قرار گیرد.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0