توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نیازسنجی اعمال رویکرد پایداری محیطی در هنرستان های استان مازندران با توجه به حذف انرژی های تجدید ناپذیر دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نیازسنجی اعمال رویکرد پایداری محیطی در هنرستان های استان مازندران با توجه به حذف انرژی های تجدید ناپذیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نیازسنجی اعمال رویکرد پایداری محیطی در هنرستان های استان مازندران با توجه به حذف انرژی های تجدید ناپذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نیازسنجی اعمال رویکرد پایداری محیطی در هنرستان های استان مازندران با توجه به حذف انرژی های تجدید ناپذیر :



تعداد صفحات:10
چکیده:
ما همیشه فرزندانمان را به مدرسه،دانشگاه و; می فرستیم تا بیاموزند و بیندیشند تا در آینده برای موفقیت خود وجامعه تلاش و کوشش کنند.اما متاسفانه آنها را به مکان هایی می فرستیم که بیشتر به مکان های زندان شباهت دارندتا مکانی برای تحصیل و فراگیری علم . در کشور ما ایران میلیونها نفر وجود دارد یا برای کسب علم و یا برای کمک بهسیستم علمی هر روز کار خود را ساختمان هایی می گذرانند که بعضی از آنها دارای عدم تهویه مطلوب، عدم نور کافی ،عدم آکوستیک و عدم صرفه جویی در مصرف انرژی های تجدید ناپذیر نشده است . لذا در این مقاله،سعی بر آن است تابتوانیم ضرورت اصول پایداری در طراحی معماری فضاهای داخلی هنرستان ها را با توجه به حذف حاملهای انرژی موردبررسی قرار دهیم. این پژوهش از نوع توصیفی _ تحلیلی و در زمره تحقیقات کاربردی می باشد.جامعه آماری اینتحقیق کلیه معلمان رشته معماری هنرستان های غرب مازندران می باشند. که ازمیان آنان 384 نمونه با استفاده ازفرمول کوکران و با روش تصادفی سیستماتیک مورد پرسشگری مستقیم قرار گرفته اند. فرضیات و متغیرهای تحقیق پس از جمع آوری اطلاعات میدانی از طریق ابزار پرسشنامه ،با بکارگیری نرم افزار spss و آزمون آماری ضریب همبستگی(correlate) روابط بین متغییرهای تحقیق مورد آزمون قرار گرفته است. نتایج حاصل از انجام این پژوهش بااستفاده از آزمون (none parametric) ، ضریب همبستگی نشان داده که از میان متغیر های تعریف شده. بینمتغیرضرورت اعمال رویکردهای پایداری با متغیرهای عدم استفاده از تکنولوژی های نوین ، مدیریت ناکارآمد در مصرفانرژی ، نامناسب بودن جهت قرارگیری ساختمان نسبت به شرایط اقلیمی در سطح یک درصد رابطه معنا داری مشاهدهشده. به طوریکه بترتیب 94/2%، 86/4%، 90/9% ، درصد از پاسخگویان تاثیر هر یک از این عوامل در بالا رفتنمصرف انرژی بین متوسط تا خیلی زیاد ارزیابی نموده اند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky