توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی ، پیاده سازی و بررسی مکانیزم انبارداری دارای 47 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی ، پیاده سازی و بررسی مکانیزم انبارداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


فهرست مطالب

فصل اول
بررسی مفاهیم لازم وجمع آوری داده ها4

فصل دوم
تجزیه و تحلیل وطراحی سیستم6

فصل سوم
پیاده سازی سیستم9

شناسنامه سیستم انبار10

نمودار ERD15

شرح فرم ها17

شرح گزارشات19

راهنمای استفاده از برنامه22

پیوست24

آموزش نرم افزار بانک اطلاعاتی24
Microsoft Access 2003


مقدمه
تجزیه و تحلیل سیستم ها،کاربرد رویکرد سیستمی در طراحی سیستم های اطلاعاتی است. سایر علوم ممکن است برای تشریح پدیده های که با آن روبرو هستند، از مفاهیم سیستم ها استفاده نمایند.  اما طرز تفکر سیستمی ،زیر بنای فعالیت های تجز یه وتحلیل سیستم ها است .
سازمان ها سیستم های پیچیده ای هستند که دارای زیر سیستم های به هم وابسته و متعاملند .تغییرات در یک بخش باعث ایجاد تغییرات قابل پیش بینی و غیر قابل پیش بینی در سایر بخش های آن می شود .
رویکرد سیستمی به سازمان ، بصورت یک کل و به اجزای آن در رابطه با نقشی که در کل دارند ،می نگرد و این یکی از راههای منطقی بررسی سیستم ،ارتباطات درونی و یکپارچگی عملیات سازمانی ، به خصوص در زمان معرفی یک سیستم جدید اطلاعاتی می باشد .
با بررسی چندین سیستم موجود در انبار و با بررسی عملیات دستی آنها ، اکثر موارد آنها مشترک بود . همچنین با مشخص شدن ویژگی هائی که این شرکت در نظر دارد اطلاعات زیر در تهیه این بانک اطلاعاتی مورد استفاده قرار گرفتند .
در دنیای امروز وجود سیستم انبار بسیار ضروری و لازم است. با پیشرفت علم و تولید کالاهای بسیار زیاد که در زندگی ما بسیار کاربرد دارند،نیازمند آن است که انبارداران با داشتن یک سیستم با اطلاع شوند .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky