توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مالی حسابداری شركت كامپیوتری طاها دارای 83 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مالی حسابداری شركت كامپیوتری طاها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه 

پروژه حسابداری حاضر حاصل تحقیق و پژوهش در شركت طاهاكه نمایندگی ماتریكس می باشد واقع در 30 متری سینما سعدی شیراز می باشد . ضمینه فعالیت این شركت برنامه نویسی و تولید نرم افزارهای حسابداری و سخت افزاركامپیوتری می باشد كه بصورت مستمر و تولید زیاد و پخش در بازار فعالیت دارد . این شركت دارای 3 بخش می باشد . 

1 – بخش مدیریت : در این بخش مدیر عامل شركت می باشد كه با نظارت بر كارهای شركت امورات این شركت را اداره می كند . 

2 – بخش كارگاه : در این بخش CD های خام توسط یك اپراتور درون دستگاه دبلیو كیتور قرار گرفته و پس از رایت توسط یكی از كارگران با دستگاه مخصوص لیبل گذاری و بسته بندی می شود . 3 – بخش نرم افزار : در این بخش دو نفر برنامه نویس به ساخت نرم افزارهای آموزشی و حسابداری مشغول می باشند كه پس از تولید نرم افزار های مفید و مورد نیاز جامعه آنها را به بخش كارگاه انتقال داده و در آنجا به تولید انبوه میرسانند . 

در این پروژه ابتدا با مفاهیم حسابداری آشنا شده و سپس به بررسی سیستم حسابداری این شركت ( سند حسابداری ، دفتر روزنامه ، دفتر كل ، تراز آزمایشی ، ترازنامه ) می پردازیم . 

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky