توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل زیست محیطی استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از مدل DPSR وکاربرد آن در برنامه ریزی راهبردی استان دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل زیست محیطی استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از مدل DPSR وکاربرد آن در برنامه ریزی راهبردی استان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل زیست محیطی استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از مدل DPSR وکاربرد آن در برنامه ریزی راهبردی استان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل زیست محیطی استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از مدل DPSR وکاربرد آن در برنامه ریزی راهبردی استان :



تعداد صفحات:21
چکیده:
استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در دامنه های سلسله جبال زاگرس بین 30 درجه و 9 دقیقه تا 31 درجه و 32 دقیقه عرض شمالی و 49 درجه و 43 دقیقه تا 51 درجه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است. به دلیل مسایل و مشکلات متعددی که فراروی محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهر یاسوج قرار دارد، طرح تدوین گزارش وضعیت محیط زیست یاسوج در دستور کار این پژوهش قرار گرفت. در این پژوهش مولفه های زیست محیطی هوا، آب و خاک مورد ارزیابی قرار گرفت. فرایند ارزیابی همه جانبه زیست محیطی باید در قالب یک مدل مفهومی ارائه شود تا اطلاعات گردآوری شده و تحلیلها ، پاسخگوی پرسشهای اساسی پژوهش باشند. مدل DPSR در جستجوی ایجاد یک ربط منطقی بین عاملها است. این مدل وضعیت (S) محیط زیست و روند آن را ارزیابی نموده و عوامل مستقیم ( فشار ) و غیرمستقیم (نیروی محرکه) که موجب بروز این وضعیت شده اند را شناسایی و معرفی میکند. همچنین پاسخهای (R) که بهبود وضعیت انجام شده یا باید صورت گیرد را شناسایی و معرفی میکند. هدف استفاده از چارچوب DPSR کمک برای استخراج عوامل درونی(قوتها وضعفها) و عوامل بیرونی(فرصتها وتهدیدات)و کاربرد آن در تدوین راهبردهای منابع استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصا شهر یاسوج می باشد . مقاله حاضر روی جمع آوری داده، ارزیابی مشکل منابع استان و آنالیز آنها جهت استفاده مدیریت زیست محیطی و تدوین استراتژی راهبردهای بهبود منابع استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky