توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجزیه زیستی سیانید توسط نیتریلاز: اهمیت نیتریلازها به عنوان آنزیم تجزیه کننده سیانید در دو گروه باکتری ها و قارچ ها دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجزیه زیستی سیانید توسط نیتریلاز: اهمیت نیتریلازها به عنوان آنزیم تجزیه کننده سیانید در دو گروه باکتری ها و قارچ ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه زیستی سیانید توسط نیتریلاز: اهمیت نیتریلازها به عنوان آنزیم تجزیه کننده سیانید در دو گروه باکتری ها و قارچ ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجزیه زیستی سیانید توسط نیتریلاز: اهمیت نیتریلازها به عنوان آنزیم تجزیه کننده سیانید در دو گروه باکتری ها و قارچ ها :



تعداد صفحات:10
چکیده:
سیانید ترکیبی بسیار سمی است که علیرغم این سمیت در بسیاری از صنایع استفاده می شود برای حذف این ترکیب از روش های مختلف فیزیکی و شیمیایی استفاده گردیده است. ایم روش ها علاوه بر انکه پرهزینه هستند در صورت اختلاط با سایر موارد ترکیبات خطرناک تری را نیز تولید می کنند. در مقابل استفاده از روش تجزیه زیستی، علاوه بر کاهش هزینه ها سازگار با محیط زیست نیز هست. در اینجا آنزیم نیتریلاز بر اساس میزان فعالیت در میکروارگانیسم های مختلف و همچنین در مقایسه با دیگر آنزیم های تجزیه کننده مورد توجه قرار گرفته است. این اطلاعات کمک می کند شرایط بهینه برای فعالیت این آنزیم در میکروارگانیسم های مختلف معرفی شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky