توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر صفات شخصی بر ایجادهوش بازاریابی درسازمان های ورزشی دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر صفات شخصی بر ایجادهوش بازاریابی درسازمان های ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر صفات شخصی بر ایجادهوش بازاریابی درسازمان های ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر صفات شخصی بر ایجادهوش بازاریابی درسازمان های ورزشی :



تعداد صفحات:12
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر صفات شخصی بر ایجاد هوش بازاریابی در سازمان های ورزشی از نظر صاحب نظران مدیریت ورزشی در استان های منتخب بود. روش تحقیق از نوع آزمون تی و فریدمن و به لحاظ هدف کاربردی است که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری این تحقیق شامل خبرگان مدیریت ورزشی (اعضای هیئت علمی دانشگاه ها، مدیران بازاریابی تیم های لیگ برتری و مدیران و معاونان و متخصصین بازاریابی اداره کل ورزش و جوانان) در سه استان چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد بود که تعداد افراد در دسترس برای این تحقیق 130 نفر بودند و پرسشنامه برای تمامی این نفرات ارسال شد و در نهایت 106 پرسشنامه تکمیل و قابل استفاده گردید. برای اطمینان از روایی پرسشنامه، پرسشنامه اولیه به 12 تن از اساتید رشته مدیریت ورزشی ارائه و با جمع بندی نظرات آنان پرسشنامه نهایی تنظیم شد. پایایی پرسشنامه های تحقیق با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ (78/0) به دست آمد. نتایج تحقیق حاکی از آن است که صفات شخصی شامل شخصیت، خلاقیت، انگیزش، هوش و عامل پست سازمانی بر ایجاد هوش بازاریابی در سطح 95% معنی دار می باشد .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky