توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق کیفیت رنگ در چاپ دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق کیفیت رنگ در چاپ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق کیفیت رنگ در چاپ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق کیفیت رنگ در چاپ :

کنترل رنگ
سریع دقیق و راحت
کیفیت رنگ اضافی در چاپ افست تغذیه ورقی
جهانی شدن اکثر صنایع را تحت تاثیر قرار میدهد و صنعت چاپ مستثنی نمی باشد. و شخص همچنین باید رقابت در حال افزایش از رسانه های الکترونیکی را انتظار داشته باشد. برای دوام آوردن در کسب و کار در سالهای آینده شرکتهای چاپ وادار خواهند بود که اثر کیفیت بالا را بطور کارا و به موقع تولید نمایند چهره صنعت از کارگاههای بر پایه صنایع دستی به کارخانجات چاپ تعبیر می کنند. در منظر این پیشرفت استاندارد سازی و مدیریت رنگ اهمیت عمده کسب می نماید مدیریت رنگی که بعنوان مولفه ای از مدیریت کیفیت که شامل تمام فر آیندهای کار از طرح تاچاپ می باشد. عملیات های آژانس ها تکثیر و پیش چاپ به دستیابی این بوسیله استانداردICC که در خلال پویش و نمونه چاپی برداشتن یا بر روی پرده ICC شبیه سازی می کند که چگونه رنگها بعد از چاپ به نظر خواهند آمد یاری می‌شوند. ICC اختصار کنسرسیوم (ائتلاف)رنگ بین المللی است که به ابتکار FOGAR د ر 1993 تشکیل گردید. استاندارد و ICC همراه با نرم افزار پشتیبان همه کاربران را قادر می‌سازد که ابزارهای انتخاب خودشان را برای تولید اثر هنری دیجیتالی کیفیت بالا بطور سریع و بطور ارزان برای چاپ بالاترین کیفیت بکار برند.
اما این پیشرفت در آماده سازی کپی و چاپ مشروط بر استاندارد سازی در تمام مراحل جریان کار می باشد. تنظیم های پرس مناسب به استاندارد سازی مرکب زنی ، زیر لایها و مرکب ها . و تنظیم سیستمهای مورد استفاده در طرح ،تکثیر و پیش چاپ برای تطبیق با استاندارد کار تولید . این از اشتباهها جلوگیری می کند، کارایی را بالا می برد و از زمان و پول صرفه جویی می نماید. محصولات کنترل رنگ دولند بعنوان اجزای سیستم مدیریت کیفیت جامعی برای تامین کردن استانداردها ماشین (چاپ) از طریق کنترل سریع و بسیار دقیق ، چک ثبت و کمک می نماید. آنها کار آمدی و کارایی ماشین های چاپ عملکرد بالا را افزایش می دهند.و درجه ای از دقتی را که هر گز قبلا دستیافتنی نبودند فراهم می سازند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky