توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسشنامه خود ارزشی مشروط (کراکر و همکاران، 2003) دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسشنامه خود ارزشی مشروط (کراکر و همکاران، 2003)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه خود ارزشی مشروط (کراکر و همکاران، 2003)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسشنامه خود ارزشی مشروط (کراکر و همکاران، 2003) :

توضیحات:
پرسشنامه استاندارد خود ارزشی مشروط تالیف کراکر و همکاران (2003)، در قالب فایل word، شامل 35 گویه و 7 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده شده.

مقیاس خود ارزشیابی مشروط یك مقیاس خود گزارشی است كه دارای 35 سؤال و از 7 خرده مقیاس در یك طیف لیكرت 7 گزینه شامل نمره (1) به شدت مخالفم تا نمره (7) به شدت موافقم است. زیر مقیاس­ های این مقیاس عبارت هستند از تأیید دیگران، ظاهر، شكست دیگران در رقابت، صلاحیت و شایستگی تحصیلی، حمایت و عشق خانوادگی، پاكدامنی و اخلاقی بودن و عشق به خدا.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 35
تعداد مولفه : 7 مولفه (تأیید دیگران، ظاهر، شكست دیگران در رقابت، صلاحیت و شایستگی تحصیلی، حمایت و عشق خانوادگی، پاكدامنی و اخلاقی بودن و عشق به خدا)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
نوع فایل : word و قابل ویرایش



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky