توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر دارای 26 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر :

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل نهم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول، در حجم 26 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با نمودارها.

كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل نهم این كتاب با عنوان " ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول" در 26 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد.


بخشی از متن:

با توجه به تغییرات سریع در ذائقه مصرف کننده، فن آوری و رقابت شرکتها باید جریان دائمی از محصولات و خدمات جدید بوجود آورند. شرکت از دو راه می تواند محصولات جدید را به دست آورد. یکی از طریق کسب مالکیت- خرید کل شرکت، علامت ثبت شده، یا لیسانس تولید محصول شخصی دیگر. راه دیگر ایجاد محصول جدید در شرکت به وسیله بخش تحقیق و توسعه می باشد. منظور ما از محصولات جدید، محصولات اصلی، بهبود محصولات، تغییرات در محصولات و برندهای جدیدی است که از طریق فعالیتهای تحقیق و توسعه شرکت حاصل شده باشند.

پاورپوینت فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر
فهرست مطالب:
مقدمه
استراتژی ایجاد محصول جدید
فرایند ایجاد محصول جدید
مرحله اول: به وجود آوردن ایده
مرحله دوم: غربال کردن ایده ها
مرحله سوم: توسعه مفهوم و آزمایش کردن
مرحله چهارم: آزمایش مفهوم
مرحله پنجم: ایجاد محصول
مرحله ششم: بازاریابی آزمایشی
رویکردهای آزمایش بازاریابی
ازارهای آزمایشی استاندارد
بازارهای آزمایشی کنترل شده
بازارهای آزمایشی شبیه سازی شده
مرحله هفتم: تجاری کردن
مرحله هشتم: سازماندهی برای ایجاد محصول جدید
استراتژی های چرخه عمر محصول
توسعه محصول
معرفی
رشد
بلوغ
افول(زوال)
خلاصه ای از خصوصیات، اهداف و استراتژی های چرخه عمر محصول
بازاریابی بین المللی محصول و خدمت



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky