پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسشنامه باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
توضیحات:
پرسشنامه استاندارد باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور تالیف دیرا - اسمولک (2004)، در قالب فایل word، شامل 34 گویه و 5 مولفه، همراه با راهنمای نحوه نمره گذاری و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده شده.
این پرسشنامه توسط دیرا - اسمولک در سال 2004 طراحی شده و شامل 34 گویه است که باورهای خودکارآمدی معلمان در تدریس علوم به عنوان یک درس پژوهش محور را در قالب 5 مولفه خودکارآمدی در درگیر ساختن فراگیران با مسایل علمی، خودکارآمدی در اهمیت دادن به شواهد علمی، خودکارآمدی در فرمول بندی توضیحات، خودکارآمدی در پیوند دادن توضیحات با دانش علمی و خودکارآمدی در گفتگو و تعدیل توضیحات اندازه گیری می نماید.
ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه) :
تعداد گویه ها : 34
تعداد مولفه : 5 مولفه (خودکارآمدی در درگیر ساختن فراگیران با مسایل علمی، خودکارآمدی در اهمیت دادن به شواهد علمی، خودکارآمدی در فرمول بندی توضیحات، خودکارآمدی در پیوند دادن توضیحات با دانش علمی و خودکارآمدی در گفتگو و تعدیل توضیحات)
روایی و پایایی : دارد
نحوه نمره گذاری : دارد
منبع : دارد
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0