توضیحات

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت آموزش نرم افزار SPSS - بخش اول دارای 28 اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت آموزش نرم افزار SPSS - بخش اول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت آموزش نرم افزار SPSS - بخش اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت آموزش نرم افزار SPSS - بخش اول :

توضیحات:
پاورپوینت آموزشی نرم افزار قدرتمند آماری spss - بخش اول، با کیفیت و گرافیک عالی، در حجم 28 اسلاید، همراه با تصاویر از محیط نرم افزار.

بخشی از متن:
Spss یک بسته آماری برای علوم اجتماعی است که مخفف عبارت Statistical Package for Social Science است. SPSS یکی از نرم‌افزارهای مشهور آمار است كه در ابتدا برای تجزیه و تحلیل داده های آماری در علوم اجتماعی طراحی شد ولی از آنجا که طراحان آن محیطی بسیار ساده و در عین حال کارآمدی را برای همه نوع آنالیز آماری در آن تدارک دیده بودند ، کم کم جایگاه خود را در بین کاربران پیدا کرد و با افزایش نیاز کاربران این نرم افزار نیز گسترش یافت. اینک محققین و دانش پژوهان تقریبا در همه حوزه ها می توانند برای تحلیل داده ها ی خود از این نرم افزار استفاده نمایند. شاید در زمینه آمار، نرم افزارهای قوی تری هم وجود داشته باشند ولی از آنجا که کاربران عموما به واژه ها و اصطلاحات آماری و نرم افزاری که لازمه کار با یک نرم افزار آماری است، آشنایی کمتری دارند، بیشتر محیطی را که ساده و در عین حال دقیق و کارآمد است، ترجیح می‌دهند. از این رو است که SPSS بیشتر مورد توجه پژوهشگران و محققین قرار گرفته است.

پاورپوینت آموزش نرم افزار SPSS - بخش اول
فهرست مطالب:
معرفی ونصب نرم افزار
شروع به كار
باز و بسته كردن فایلها
ویرایشگرهای متغیرها و داده ها
وارد كردن متغیرها و داده ها
جستجو در فایل داده ها
ذخیره و بازیابی فایلها



برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky