توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مبنای تكنیک های ژنتیک دارای 88 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مبنای تكنیک های ژنتیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

تكنیكهای فنی ژنتیكی بعد از شناسایی كامل DNA از سال 1953 آغاز شد بعد با كشف حكم مركزی در سال 1958 توسط فرانسیس كریك اتفاق اتفاد. ژنتیك وارد مسیری تازه شد كه هدف آن درك پنج الگوی رفتاری سلولی رشد تقسیم تمایز، حركت و میانكش است.
میزان پیشرفت در این زمینه باعث بهت و حیرت و حتی خوپش بین ترین دانشمندان باشد بطور روزانه كشفیات بدست آمده از آزمایشگاههای تحقیقاتی خبر از شناسایی ژن های جدید عامل بیماری ها یا محصولات بیوتكنولوژی نوید بخش می دهند اكثر كشفیات مهم ژنتیكی با استفاده از ساده ترین موجودات ( ویرو ها ، باكتری ها) بدست آمده اند اگر چه امروزه یافته های جدید در مورد گیاهان و پستانداران نیز ارائه شده است. اگر چه باكتری ها و باكتریوفاژ ها هنوز هم پیچیده هستند اما نسبت به سلولهای جانوری و گیاهی سیستم ساده تری دارند، با استفاده از این سیستم های ساده بود كه دانشمندان توانستند DNA را بعنوان مولكول حاوی اطلاعات ژنتیكی یك سلول معرفی كنند.
DNA در سال 1869 توسط میكشن در اسپرم ماهی شناسایی شد ولی عملكرد و اهمیت آن در سلول به عنوان مسئول صفات توارثتا قرن اخیر نا شناخته ماند ساختار فیزیكوشیمیایی DNA توسط واتسون و كریك بدست آمد .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky