توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی یک وسیله موسیقیایی، دیجیتالی، متحرک، مجازی و شخصی دارای 35 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی یک وسیله موسیقیایی، دیجیتالی، متحرک، مجازی و شخصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

چکیده:
در دنیای قطعات دیجیتال هر روزه وسیله تازه ای به بازار می آید که به دلیل کوچک بودن، استفاده آسان، پردازش های سریع و بسیاری قابلیت های دیگر جایگزین وسایل کلاسیک می شود. دنیای موسیقی نیز از این دایره مستثنا نیست. وسیله مورد بحث در این گزارش یک وسیله موسیقیایی، دیجیتال و بی سیم جدید به نام Djammer است. Djammer از 2 کلمه DJ  و Jamming تشکیل شده است. این وسیله به کاربران خود اجازه دستکاری موزیکشان را در چهارچوب فنون استاندارد DJها می دهد. بازخوردی که کاربران با استفاده از این وسیله برای دستکاری موزیکشان دریافت می کنند، درست مانند بازخوردی است که یک موزیسین در یک جلسه بداهه نوازی جمعی  دریافت می کند یعنی هر تغییر برروی موزیک همه لایه های موزیک را دچار تغییر   می کند، (ملودی هال و همه لایه های آکوردی [9] ) این گزارش تکامل ندریجی Djammer را که به آخرین مدل آن منتهی شد بررسی می کند. آخرین مدل Djammer با تبدیل سیگنالهای آنالوگ به دیجیتال و پردازش آنها به کاربرانش اجازه می دهد تا موزیکشان را با استفاده از یک دست مورد تغییر قرار دهند. با پذیرفتن این نکته که این وسیله گامی جدید برای ارتبط با موزیک دیجیتالی که خلاقیت کاربر را نیز دربر می گیرد. در حقیقت این وسیله مرحله ای جدید در تکلامل تدریجی ضبط و پخشهای صوتی قابل حمل است.

مقدمه
رشد روزافزون محبوبیت Playerهای صوتی دیجیتال قابل حمل باعث رقابت شرکت های تولیدکننده قطعات دیجیتالی برای ارائه محصولی جدید به دنیای MP3playerها شده است. در حال حاضر MP3playerهای موجود در بازار به کاربران خود این امکان را داده اند که صدها ساعت موسیقی را در جیب های خود حمل کنند. این وسایل امکان شخصی کردن موزیک را از کاربران خود گرفته اند و فقط وسایلی هستند که موزیک از پیش ضبط شده ای را پخش می کنند.
MP3player ها کارکردهای خاصی دارند که از جمله آنها می توان تکرار ، ضبط ، جلو ، عقب ، پرش  ، پخش های تصادفی  را نام برد. ما معتقدیم که مراحل بعدی در تکامل تدریجی موزیک دیجیتالی در بخشهای خلاقیت و ارتباط با لایه های درونی موزیک می باشد.
MP3playerهای کنونی توانایی ایجاد یکسری تغییرات برروی لایه های درونی موزیک از جمله Mixing، Scraching، Fading، Revers play (اجرای معکوس) و ... را ندارند. این کارکردها توسط وسیله ویژِه ای یا به نام turntable که خاص DJها می باشد فراهم می شود که استفاده از آن برای کاربران غیرحرفه یا مقدور نمی باشد. این وسیله((turn table معمولاً برای پخش های زنده به کار می رود.
Turn table ها وسایلی هستند که استفاده از آنها در یک زمان فقط توسط یک یا نهایتاً دو کاربرکه در یک مکان فیزیکی قرار دارند مقدور می باشد. در صورتی که اگر این کارکردها به دنیای دیجیتال وارد شوند امکان استفاده از قابلیت های شبکه شدن وسایل دیجیتال نیز فراهم می آید که حتی چند کاربر می توانند در مکان های فیزیکی متفاوت تغییرات خود را بر یک جریان موسیقی اعمال کنند. [8]


فهرست مطالب

چکیده    4
مقدمه    5
تکنیکهای استاندارد Djها    6
نمونه اولیه    7
یک وسیله موسقیایی جدید    8
نتیجه گیری    10
خلاصه    11
تشکر و قدردانی    11
لغت نامه    12
پیوست ها   
       پیوست 1    14
       پیوست 2    18
       پیوست 3    22
       پیوست 4    24
فهرست منابع و مراجع    26

 

فهرست منابع و مراجع:

[1] miller , M “Fiorino charts Hp.’s   new course”. Pc Magazin september9.2004
[2] Webber, s, Turntable Technique. The Art of DJ. Berklee press, boston, MA, USA, 2003
[3] Digital Dictionary “Enc Art A”
[4] www. Discoverychannel.com
[5] www. Playlist.com
[6] www. Hplabs.com
[7] www. Ideo.com
[8] www. Futaba.com
[9] منصوری، پ. «تئوری بنیادی موسیقی» انتشارات کارنامه. 1379
[10] کیمی ین، ر. «درک و دریافت موسیقی» ، ترجمه یاسینی، ح. نشر جسمه 1380



فهرست شکل ها
عنوان شکل    صفحه
شکل 1-تصویر Djammer    5
شکل 2-تصویر دو turn-table    6
شکل 3-یک مدل اولیه Djammer    7
شکل 4-قسمتهای مختلف نمونه نهایی Djammer    8
شکل 5-تصویر شتاب سنج به کار رفته در Djammer    9
شکل 6-Dj Gawkl    10
تصاویر پیوست 4   
        شکل 7-سنسورهای داخلی Djammer    24
        شکل 8-flash کارت Djammer    24
        شکل 9-تصویر دستگاه mixing    24
        شکل 10-نحوه در دست گرفتن Djammer    25
        شکل 11-نحوه در دست گرفتن Djammer    25
        شکل 12-مدیر پروژه HP در ساخت Djammer    25

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky