توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه موجود امكانات آموزشی و همكاری مدیر بر رضایت شغلی معلمان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای 162 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه موجود امكانات آموزشی و همكاری مدیر بر رضایت شغلی معلمان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه موجود امكانات آموزشی و همكاری مدیر بر رضایت شغلی معلمان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه موجود امكانات آموزشی و همكاری مدیر بر رضایت شغلی معلمان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان :

بررسی رابطه موجود امكانات آموزشی و همكاری مدیر بر رضایت شغلی معلمان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

در این تحقیق نسبت به آنچه از تجزیه و تحلیل داده ها بدست آمده به این نتیجه می رسیم كه امكانات آموزشی مدرسه، رضایت شغلی معلمان را افزایش می دهد. همچنین همكاری مدیر مدرسه با معلمان رضایت شغلی را افزایش می دهد و در نهایت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با میزان رضایت شغلی معلمان رابطه دارد.

در مقایسه این نتایج با نتایج تحقیقاتی كه در سال 80-79 توسط خانم یزدانی صورت گرفته (ایشان به این نتایج رسیدند كه امكانات آموزشی و همكاری مدیر رضایت شغلی معلمان را افزایش می دهد و و پیشرفت تحصیلی با رضایت شغلی معلمان رابطه ای ندارد ) در مورد فرضیه های اول و دوم به نتیجه مشابه رسیدیم و در مورد فرضیه سوم نتایج یكسان نبوده است.

در تحقیقی كه در سال 1361 در مقاطع مختلف شهر سنندج صورت گرفته كه از جمله فرضیات این تحقیق كه با فرضیه تحقیق حاضر در ارتباط است، فرضیه شماره 1 می باشد و به نتایج مشابه رسیده ایم.

نتیجه گیری كلی این تحقیق نشان می دهد كه وجود تجهیزات آموزشی و همچنین همكاری مدیران با معلمین رضایت شغلی آنان را افزایش می دهد و معلمین از خدمات و امكانات رفاهی آموزش و پرورش ناراضی هستند و از امكانات كتابخانه ای مدارس رضایت كاملی ندارند. همچنین از انجام وظایف مدیران رضایتی ندارند یعنی مدیران نمی توانستند به درستی ایفای نقش مدیریت را داشته باشند. لذا رضایت شغلی باعث كاهش انجام وظایف نمی شود بلكه سلامت روح و روان افراد در معرض خطر می باشد و خطر سلامتی افراد و این قشر از جامعه در واقع سلامت روانی جامعه را تهدید می كند.

بررسی رابطه موجود امكانات آموزشی و همكاری مدیر بر رضایت شغلی معلمان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

موضوع تحقیق

فرضیه های تحقیق و متغیرها

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

تعریف اصطلاحات

فصل دوم

ادبیات و پیشینه نظری تحقیق

پژوهشهای انجام شده خارجی و داخلی

فصل سوم

جامعه و نمونه تحقیق

ابزار اندازه گیری

روش تحقیق

روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل یافته ها

جداول

فصل پنجم

اثبات فرضیه ها

محدودیتهای تحقیق

پیشنهادات

منابع

ضمائم

نمونه پرسشنامه

word:نوع فایل

720 سایز : KB

تعداد صفحه:152

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky