توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 كارآموزی شركت داروسازی ثامن دارای 74 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد كارآموزی شركت داروسازی ثامن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

مقدمه :
شركت داروسازی ثامن .
شركت داروسازی ثامن، در سال 63 به منظور تولید 12 میلیون انواع فرآورده های تزریقی در شهر مشهد، با عنوان شركت سرم سازی ثامن، تاسیس شد و سپس به دلیل گسترش فعالیت شركت و تولید تعدادی از انواع محلول های تزریقی، علاوه بر تولید انواع سرم به پیشنهاد شركت ثامن و تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در اسفند ماه سال 79 به شركت داروسازی ثامن تغییر نام یافت.
بر طبق مفاد اساس نامه شركت داروسازی ثامن، ایجاد یا مشاركت در تاسیس كارخانه ها، به منظور تهیه و تولید محلول های تزریقی، دیالیز خونی و صفاقی، شست و شوی استریل و فرآورده های لیوفلیزه و غیرلیوفلیزه، تجهیزات دارویی و پزشكی و تولید مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی، قطعات یدكی مورد نیاز، فروش و صادرات محصولات كارخانه موضوع فعالیت اصلی این شركت است.
تنوع محصولات شركت داروسازی ثامن بالغ بر 62 نوع محصول است. تولید انواع فرآورده‌های دارویی و شست و شو در حجم 500 تا 5 هزار میلی لیتر، انواع داروها و آنتی بیوتیك های تزریقی، انواع آمپول و همچنین انواع محلول های همودیالیز و دیالیز صفاقی و انواع پپتیدهای نوتركیب با انواع بسته بندی شیشه ای و پلاستیكی، بطری و كیسه، با حجم های متفاوت از مهم ترین تولیدات این شركت است. كلایسین، شست و شوی سه لیتری، دولیتری، مودیفاید ژلاتین، بوسرلین، دیالیز صفاقی، منیزیم سولفات 10 درصد، 20 درصد، 50 درصد در حجم 10 سی سی و سدیم كلراید 5 درصد، از جمله محصولات تولید شده انحصاری شركت داروسازی ثامن است.
در سال گذشته، بزرگ زرینی در كارخانه درخشان شركت داروسازی ثامن ورق خورد، به طوری كه در بخش فرآورده های تزریقی، انواعی از آمپول منیزیوم سولفات 10 درصدی، 20 درصدی، 50 درصدی و 10 میلی لیتری تهیه شده است كه اولین سری ساخت آن به آزمایشگاه كنترل وزارت بهداشت ارسال شده است.
همچنین تهیه محلول سدیم كلراید9/0 درصد شست و شوی دو لیتری، محلول همودیالیز اسیدی 920 میلی لیتری و نیز سدیم كلراید 5 درصد 50 میلی لیتری و سدیم كلراید 45/0 درصد 500 میلی لیتری كه پروانه تولید آن صادر شده، در مرحله برنامه ریزی تولید شركت داروسازی ثامن است.
از آن جایی كه استراتژی شركت داروسازی ثامن، بر پایه تولید محصولات جدید با ارزش افزوده قابل قبول و حفظ و توسعه بازار محصولات باری در داخل و خارج كشور، استوار شده ، تغییرات قابل توجهی در تركیب و تعداد خطوط تولیدی صورت پذیرفته و با سرمایه گذاری جدید، سعی شده این مهم تحقق یابد. كسب رتبه برتر در زمینه به سازی مصرف انرژی، دارنده لوح صنعت سبز و همچنین اخذ عنوان صادر كننده نمونه در سه سال متوالی در استان خراسان رضوی، از جمله افتخارات شركت داروسازی ثامن است.
مجموعه كارخانه شامل ساختمان هایی از جمله:آبسازی- ساخت آب مقطر- ساخت محلول- محلول پركنی- استریلیزاسیون- بسته بندی- انبار مواد اولیه و محصولات و قرنطینه- آزمایشگاه های شیمی- فارماكولوژی و میكروبیولوژی- واحد بیوتكنوژی و نیروگاه میباشد.
بررسی داروهای تولیدی شركت داروسازی ثامن:
ـ بی‌كربنات سدیم (Sodium Bicarbonate):
گروه داروئی ـ درمانی: قلیائی‌كننده ـ قلیائی‌كننده سیستمیك و اداری، بافر سیستمیك

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky