توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق رایگان نحو? اجرای حرکات مربوط به پا در بدنسازی دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق رایگان نحو? اجرای حرکات مربوط به پا در بدنسازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق رایگان نحو? اجرای حرکات مربوط به پا در بدنسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق رایگان نحو? اجرای حرکات مربوط به پا در بدنسازی :

حرکت کشش جلوپا با دستگاه
این یکی از حرکات تفکیکی برای تفکیک عضلات چهار سر به حساب می آید که هرچند به تنهائی تأثیر چندانی در افزایش حجم این عضلات ندارد ولی مکمل خوبی است برای حرکات پایه و مناسب برای استفاده در تکنیک هائی چون پیش خستگی و سوپرست. شاید بتوان این حرکت را آسانترین حرکت در تمرینات مربوط به پا به حساب آورد.

نحوه اجراء:
روی دستگاه بنشینید، کاملاً به تکیه گاه تکیه دهید و مچ پاها را پشت اهرم دستگاه قرار دهید. توجه داشته باشید که اهرم باید کمی بالاتر از مچ پا در بخش پائینی ساق پا قرار گیرد تا به مفصل مچ و رباط های موجود در این بخش فشار بیش از حد وارد نشود. با انقباض عضلات جلوپا با کنترل کامل، پاها را به سمت بالا بیاورید تا جائی که پا کاملاً صاف شود و به انقباض کاملی دست یابید (این تنها حرکتی است که قفل شدن زانو در آن بلامانع است). لحظه ای در این نقطه مکث کنید سپس به آرامی وزنه را به سمت پائین هدایت کنید تا جائی که کشش خوبی را در رانتان احساس کنید. هنگام پائین رفتن پاها هوا را داخل ریه ها کشیده و هنگام بالا آوردن وزنه هوا را بیرون دهید.

در هنگام اجراء جلوپا با دستگاه از به کار بردن وزنه های سنگین و حرکات انفجاری و پرتاب کردن وزنه به سمت بالا خودداری کنید چرا که هدف از اجراء این حرکت دستیابی به کیفیت بیشتر در عضلات جلوپا است و استفاده از وزنه های سنگین که باعث عدم اجراء صحیح حرکت شود تنها باعث کاهش تأثیر حرکت خواهد شد. در ضمن در تمام طول حرکت باید پشت و باسن کاملاً روی تکیه گاه باشد. بیشترین تأثیر این حرکت زمانی است که هر تکرار با کنترل کامل و رسیدن به اوج انقباض اجراء شود. حرکاتی که تا اینجا معرفی شدند با هدف فشار بر عضلات چهارسر استفاده می شوند و حرکات اصلی برای تحت فشار قرار دادن این بخش می باشند. حرکات اصلی برای تحت فشار قرار دادن این بخش می باشند. حرکات بسیار دیگری هم برای اعمال فشار به عضلات چهارسر وجود دارد ولی به دلیل اینکه رواج و کاربرد کمی دارند از شرح آنها صرف نظر می کنیم و در ادامه به بررسی حرکات مربوط به همسترینگ و پشت پا می پردازیم.

حرکت پشت پا با دستگاه در حالت خوابیده
یکی از حرکات رایج که هدف تحت فشار قرار دادن عضلات همسترینگ استفاده می شود. البته هر چند اجراء این حرکت فشار مناسبی به عضلات پشت پا وارد می کند ولی استفاده از آن به تنهائی نمی تواند باعث افزایش حجم لازم در این بخش شود.

نحوه اجراء:
روی دستگاه دراز کشیده به نحوی که بتوانید پاها را (بخش پائین ساق پا) را زیر اهرم دستگاه قرار دهید. در حالی که بدنتان به طور کامل روی دستگاه قرار دارد پاها را تا حد ممکن و با کنترل کامل بالا بیاورید تا جائی که به اوج انقباض دست یابید. لحظه ای مکث کنید سپس پاها را به آرامی به سمت پائین و نقطه شروع حرکت هدایت کنید تا جائی که زانو تقریباً صاف شود ولی از قفل شدن آنها خودداری کنید. هنگام پائین رفتن پاها هوا را داخل ریه ها کشیده و هنگام بالا آوردن وزنه هوا را بیرون دهید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky