توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر علف کش های سولفونیل اوره بر عملکرد و اجزا عملکرد کلزا در تناوب با گندم دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر علف کش های سولفونیل اوره بر عملکرد و اجزا عملکرد کلزا در تناوب با گندم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر علف کش های سولفونیل اوره بر عملکرد و اجزا عملکرد کلزا در تناوب با گندم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر علف کش های سولفونیل اوره بر عملکرد و اجزا عملکرد کلزا در تناوب با گندم :

مقاله تاثیر علف کش های سولفونیل اوره بر عملکرد و اجزا عملکرد کلزا در تناوب با گندم که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1387 در دانش علف های هرز از صفحه 75 تا 83 منتشر شده است.
نام: تاثیر علف کش های سولفونیل اوره بر عملکرد و اجزا عملکرد کلزا در تناوب با گندم
این مقاله دارای 9 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سولفوسولفورون
مقاله مت سولفورون
مقاله مزوسولفورون
مقاله کلروسولفورون

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
به منظور بررسی اثرات علف کش های سولفونیل اوره بر کلزا که در تناوب با گندم کشت شده بود، آزمایشی به صورت طرح بلوک های کامل تصادفی با 10 تیمار و در 4 تکرار انجام شد. تیمارهای آزمایشی عبارتن بودند از: علف کش های توتال (متسولفورون + سولفورون)، شوالیه (یدوسولفورون + مزوسولفورون)، آپیروس (سولفوسولفورون) در 4 دز مختلف (21، 315، 42 و 51)، مگاتن (کلروسولفورون)، برومایسید (بروموکسینیل + ام سی پی ای)، آتلانتیس (یدوسولفورون + مزوسولفورون) و شاهد بدون علف کش. تیمارها در مزرعه گندم و در اواخر دوره پنجه زنی اعمال شد و کلزا نیز پس از برداشت گندم، در پاییز کشت گردید. نتایج نشان داد که علف کش توتال با 203 درصد کاهش عملکرد نسبت به شاهد، بیشترین کاهش عملکرد را سبب شد. بعد از علف کش توتال، بیشترین کاهش عملکرد دانه کلزا را علف کش های آپیروس به مقدار 51 گرم ماده موثره در هکتار با 173 درصد کاهش عملکرد، آپیروس به مقدار 42 گرم ماده موثره در هکتار با 1353 درصد کاهش عملکرد و علف کش مگاتن با 1332 درصد کاهش عملکرد داشتند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky