توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر ملاقات آزاد بر باور پرستاران شاغل در بخش آی سی یو نسبت به آن در بیمارستان سینا بر اساس تئوری عمل مبتنی بر دلیل آجزن و فیش بین دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر ملاقات آزاد بر باور پرستاران شاغل در بخش آی سی یو نسبت به آن در بیمارستان سینا بر اساس تئوری عمل مبتنی بر دلیل آجزن و فیش بین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر ملاقات آزاد بر باور پرستاران شاغل در بخش آی سی یو نسبت به آن در بیمارستان سینا بر اساس تئوری عمل مبتنی بر دلیل آجزن و فیش بین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر ملاقات آزاد بر باور پرستاران شاغل در بخش آی سی یو نسبت به آن در بیمارستان سینا بر اساس تئوری عمل مبتنی بر دلیل آجزن و فیش بین :

مقاله تاثیر ملاقات آزاد بر باور پرستاران شاغل در بخش آی سی یو نسبت به آن در بیمارستان سینا بر اساس تئوری عمل مبتنی بر دلیل آجزن و فیش بین که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در مرداد و شهریور 1389 در مجله پزشکی دانشگاه علوم پزشكی تبریز از صفحه 50 تا 56 منتشر شده است.
نام: تاثیر ملاقات آزاد بر باور پرستاران شاغل در بخش آی سی یو نسبت به آن در بیمارستان سینا بر اساس تئوری عمل مبتنی بر دلیل آجزن و فیش بین
این مقاله دارای 7 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله باور
مقاله ملاقات آزاد
مقاله بخش مراقبتهای ویژه
مقاله تئوری عمل مبتنی بر دلیل

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و اهداف: بستری شدن در بخش های ویژه به عنوان یک بحران برای بیمار و خانواده بوده و موجبات استرس و نگرانی شدیدی برای آنان می باشد پرستاران نیز در برخورد با پدیده ملاقات خانواده از بیماران بستری در بخش ویژه رفتارهای مختلفی از خود نشان می دهند که از دلایل آن می تواند بروز مشکلات مختلف برای بیماران بستری و نیز بروزمشکلاتی دراداره بخش باشد. سیاست ملاقات خانواده از بیماران بستری در بخش مراقبتهای ویژه در حال حاضر دارای محدودیتهای بسیاری می باشد. این مطالعه بر اساس تئوری ” عمل بر پایه دلیل آجزن و فیش بین” انجام شده است. هدف این مطالعه تحلیل تاثیر تغییر خط مشی ملاقات آزاد روی باور پرستاران در مورد مراقبت پرستاری است.
روش بررسی: یک مطالعه نیمه تجربی طراحی شد. به دلیل مخالفت با اعمال تغییر در شیوه ملاقات در سطح وسیع لذا نمونه شامل 14 نفر پرستار شاغل در بخش مراقبتهای ویژه از یک بیمارستان آموزشی در تبریز بود که هر یک در دو نوبت یک پرسشنامه محقق ساخته را تکمیل می کردند. پرسشنامه با معیار لیکرت و تعداد 28 سوال در مورد عوامل فردی و اجتماعی باور پرستاران در باره تغییر خط مشی ملاقات از محدود به آزاد طراحی گردید و روایی و پایایی آن محاسبه شد. و سپس داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS.15.0/win مورد بررسی و تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفتند.
یافته ها: نتایج نشان داد که باور پرستاران قبل از تغییر در خط مشی ملاقات منفی بود، بر اساس معیار با حداکثر نمره 4، میانگین نمرات 6771±631 بود و بعد از آزاد کردن ملاقات میانگین نمرات 7964±594 بود. تفاوت توزیع نمرات باور پرستاران قبل و بعد از تغییر خط مشی ملاقات معنی دار بود (P=0.038) و رابطه بین باورپرستاران با عوامل اجتماعی معنی دار نبود (P=0.85، r=0.053).
تیجه گیری: بر اساس یافته های این مطالعه عامل غالب در باور پرستاران در بین عوامل اجتماعی به ویزه نقش همکاران و سوپروایزران و سیاست گذاری و مدیریت بود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky