توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنتز نانوذرات اسپینل فریت کبالت به روش میکروامولسیون دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنتز نانوذرات اسپینل فریت کبالت به روش میکروامولسیون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنتز نانوذرات اسپینل فریت کبالت به روش میکروامولسیون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنتز نانوذرات اسپینل فریت کبالت به روش میکروامولسیون :

مقاله سنتز نانوذرات اسپینل فریت کبالت به روش میکروامولسیون که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1388 در نانو مواد (تحقیقات مواد نانو كامپوزیتی) از صفحه 261 تا 266 منتشر شده است.
نام: سنتز نانوذرات اسپینل فریت کبالت به روش میکروامولسیون
این مقاله دارای 6 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله فریت کبالت
مقاله اسپینل
مقاله میکروامولسیون
مقاله رنگدانه مغناطیسی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این تحقیق نانوپودرهای Co1+2xFe2(1-x)O4 (X می تواند مقادیر 0، 025، 05، 075 و 1 را داشته باشد) برای اولین بار در سیستم میکروامولسیون متشکل از سیکلوهگزان – آب و در حضور ماده فعال سطحی Triton X-100 به مقدار کم و با استفاده از بوتانول به عنوان ماده کمک فعال سطحی سنتز گردید. نانوپودرهای حاصل با استفاده از پراش اشعه X (XRD) و میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM) مورد بررسی قرار گرفتند. نتیجه XRD تولید تک فاز اسپینل را در همه نمونه ها تایید نموده و علاوه بر این مشاهده گردید که با افزایش x در Co1+2xFe2(1-x)O4 پارامتر شبکه بطور پیوسته کاهش می یابد. آنالیز طیف اشعه ایکس نشانگر آن است که اندازه بلورک ها تا x=0.5 افزایش یافته و سپس کاهش می یابد. بررسی تصویر SEM نمونه نیز بیانگر توزیع باریک ذرات در محدوده 50-20 نانومتر می باشد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky