توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تغییرات فصلی میزان آلکالوئید و ترکیبات فنلی در گیاه مامیران (.Chelidonium majus L) در دو رویشگاه دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تغییرات فصلی میزان آلکالوئید و ترکیبات فنلی در گیاه مامیران (.Chelidonium majus L) در دو رویشگاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تغییرات فصلی میزان آلکالوئید و ترکیبات فنلی در گیاه مامیران (.Chelidonium majus L) در دو رویشگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تغییرات فصلی میزان آلکالوئید و ترکیبات فنلی در گیاه مامیران (.Chelidonium majus L) در دو رویشگاه :

مقاله تغییرات فصلی میزان آلکالوئید و ترکیبات فنلی در گیاه مامیران (.Chelidonium majus L) در دو رویشگاه که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1388 در فیزیولوژی محیطی گیاهی (پژوهش های اكوفیزیولوژی گیاهی ایران) از صفحه 65 تا 74 منتشر شده است.
نام: تغییرات فصلی میزان آلکالوئید و ترکیبات فنلی در گیاه مامیران (.Chelidonium majus L) در دو رویشگاه
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آلکالوئید
مقاله ترکیبات فنلی
مقاله فلاونوئید
مقاله مامیران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
گیاه مامیران با نام علمی Chelidonium majus L. متعلق به تیره Papaveraceae، منبعی سرشار از مواد متنوعی است که اختصاصات ضد میکروبی، ضد توموری و ضد التهابی دارد. از آنجایی که بیشتر خواص دارویی این گیاه مربوط به ترکیبات فنلی و آلکالوئیدی می باشد، در این پژوهش تغییرات میزان آلکالوئید، فنل و فلاونوئید گیاه مامیران در دو منطقه گرگان و زیارت و در فصول پاییز، زمستان و بهار مورد تحقیق قرار گرفت. برای این منظور گونه موردنظر از دو منطقه زیارت و گرگان در فصول مختلف برداشت شده، میزان ترکیبات مذکور با روش اسپکتروفتومتری تعیین و مقایسه شد. نتایج بررسی در دو منطقه نشان داد که اختلاف معنی داری از نظر ترکیبات فنلی، آلکالوئید و فلاونوئید در هر سه فصل وجود دارد. حداکثر میزان آلکالوئید در ریشه گیاه مامیران واقع در زیارت (فصل بهار) و بیشترین مقدار ترکیبات فنلی در ریشه گیاه مامیران منطقه گرگان (فصل زمستان)، وجود دارد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky