توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و گزارش چهار گونه جدید از ریزجلبک های استان تهران دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و گزارش چهار گونه جدید از ریزجلبک های استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و گزارش چهار گونه جدید از ریزجلبک های استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و گزارش چهار گونه جدید از ریزجلبک های استان تهران :

مقاله شناسایی و گزارش چهار گونه جدید از ریزجلبک های استان تهران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در فیزیولوژی محیطی گیاهی (پژوهش های اكوفیزیولوژی گیاهی ایران) از صفحه 1 تا 7 منتشر شده است.
نام: شناسایی و گزارش چهار گونه جدید از ریزجلبک های استان تهران
این مقاله دارای 7 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله استان تهران
مقاله تاکسونومی
مقاله جلبک های سبز آبی
مقاله جلبک های سبز

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
استان تهران علیرغم وسعت و سهولت دسترسی، از نظر شناسایی میکروفلور مورد بی عنایتی قرار گرفته است. در این پژوهش خاک ها و آب های این استان مورد مطالعه قرار گرفته و چهار گونه جدید از ریزجلبک های این استان متعلق به تیره های Nostocaceae و Oscillatoriaceae از جلبک های سبز آبی و نیز Chlorellaceae از جلبک های سبز برای اولین بار از این استان گزارش گردیده اند. نمونه برداری این پژوهش از سطح استان تهران در تابستان و پاییز سال 1387 صورت گرفت. نمونه های خاک با استفاده از محیط های کشت Allen & Arnon، BG110، BBM و N8 کشت گردیدند. جداسازی نیز با استفاده از پلیت آگار صورت گرفت. نمونه های به دست آمده با استفاده از کلیدهای شناسایی معتبر و از طریق مورفولوژیک مورد شناسایی قرار گفتند. در نتیجه این تحقیق چهار نمونه Microcheate tenera, Oscillatoria foreaui, Nostoc entophytum, Chlorella ellipsoida متعلق به جلبک های سبز و سبزآبی برای اولین بار از استان تهران جدا و معرفی گردیدند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky