توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله علل ضعف در پژوهش های مرتبط با سلامت در کشورهای در حال توسعه و راه های مقابله با آنها دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله علل ضعف در پژوهش های مرتبط با سلامت در کشورهای در حال توسعه و راه های مقابله با آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله علل ضعف در پژوهش های مرتبط با سلامت در کشورهای در حال توسعه و راه های مقابله با آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله علل ضعف در پژوهش های مرتبط با سلامت در کشورهای در حال توسعه و راه های مقابله با آنها :

مقاله علل ضعف در پژوهش های مرتبط با سلامت در کشورهای در حال توسعه و راه های مقابله با آنها که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1389 در مجله تحقیقات علوم پزشكی زاهدان (طبیب شرق) zahedan journal of research in medical sciences از صفحه 1 تا 7 منتشر شده است.
نام: علل ضعف در پژوهش های مرتبط با سلامت در کشورهای در حال توسعه و راه های مقابله با آنها
این مقاله دارای 7 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله پژوهش
مقاله سلامت
مقاله انتشار
مقاله مجله
مقاله کشورهای در حال توسعه
مقاله کشورهای توسعه یافته

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: کشورهای در حال توسعه از نظر انجام مطالعات علمی و انتشار نتایج آن مطالعات در حوزه های گوناگون دانش بشری به ویژه حوزه سلامت، از کشورهای پیشرفته عقب مانده اند. از همین رو مقاله حاضر، مروری بر مهم ترین علل این عقب ماندگی خواهد داشت.
روش کار: در مقاله مروری حاضر، با بهره گیری از روش های متنوع جستجو در پایگاه ها و منابع اطلاعاتی، نهایت تلاش به عمل آمد تا متون مرتبط با موضوع مورد شناسایی و استفاده قرار گیرد.
یافته ها: کمبود بودجه های پژوهشی، نداشتن برنامه های منظم پژوهشی، انجام مطالعات با کیفیت پایین، نداشتن انگیزه های لازم برای پژوهش، عدم آشنایی با شیوه های طراحی پژوهش و عدم آشنایی با شیوه های نگارش دستاوردهای پژوهشی، از مهمترین علل عقب ماندگی کشورهای در حال توسعه در انجام پژوهش های علمی و انتشار نتایج آن در حوزه سلامت می باشند.
نتیجه گیری: شکاف علمی موجود در بین کشورهای در حال توسعه با کشورهای پیشرفته که در اغلب نقاط دنیا در حال گسترش می باشد، زنگ خطری را برای سلامت آحاد مردم جهان به صدا در آورده است. با این وجود، راه کارهای مناسبی نیز برای جلوگیری از رشد این شکاف و یا محدود نمودن آن وجود دارد که در حال حاضر و با موفقیت توسط برخی از کشورها از جمله ایران به مرحله اجرا درآمده اند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky