توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل دیر جوش خوردن، جوش نخوردن دو سر استخوان شكسته،‌ بدجوش خوردن قطعات استخوان شكسته دارای 138 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل دیر جوش خوردن، جوش نخوردن دو سر استخوان شكسته،‌ بدجوش خوردن قطعات استخوان شكسته  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل دیر جوش خوردن، جوش نخوردن دو سر استخوان شكسته،‌ بدجوش خوردن قطعات استخوان شكسته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل دیر جوش خوردن، جوش نخوردن دو سر استخوان شكسته،‌ بدجوش خوردن قطعات استخوان شكسته :

دیر جوش خوردن، جوش نخوردن دو سر استخوان شكسته ،‌بدجوش خوردن قطعات استخوان شكسته

بخشهایی از متن:

عموماً ترمیم شكستگی استخوان در یك شیوه منظم و با اجزای تشكیل دهنده مكانیكی و بیولوژیكی مناسب كه در حال حاضر موجود است، دنبال می شود. تكنیكهای جراحی بهبود یافته و جراحیهای پیوند زدن، به جراحان این اجازه را می دهد كه شكستگی استخوان نسبتاً پیچیده را با نتیجه موفقیت آمیزی معالجه نمایند. با وجود این ، برخی عارضه ها با این جراحی در بیمار رخ خواهد داد و ترمیم های متعاقب شكستگی در استخوان شامل،‌استئومیلیت (عارضه عفونت ماده استخوان بوسیله میكروب چركزا) ، شل شدن درون كاشت، ‌و عدم استحكام شكستگی استخوان خواهد بود. همه این عارضه ها ممكن است به دیرجوش خوردن استخوان ، جوش نخوردن دو سر استخوان شكسته، یا بدجوش خوردن قطعات استخوان شكسته منجر شود، و اگر قوانین ثابت سازی شكستگی در استخوان بطور دقیق دنبال نشود، ممكن است كل این سه پیامد در بیمار رخ دهد.

× شكستگی های استخوانی دیر جوش خورده و جوش نخورده

× شكستگی های استخوانی دیرجوش خورده

دیر جوش خوردن شكستگی استخوانی در مقایسه با ترمیم پیش بینی شده برای شكستگی استخوان مشابه تكنیكهای ثابت سازی مشابه، زمان گیر تر می باشد. این یك بیان مهم به نظر می رسد و هنگامی كه یك استخوان دیر جوش می خورد، همیشه آشكار نمی باشد چون عامل های فراوانی در سرعت ترمیم شكستگی استخوان تأثیر می گذارند. زمان ترمیم پیش بینی شده برای جوش خوردن استخوانها، گوناگون می باشد و توسط سن و نوع جانور، محل و وضعیت شكستگی، درجه ای صدمه باعث نرم، وجود نقصان های استخوانی و نوعی از تكنیك ثابت سازی بكار برده شده33 ، تحت تأثیر قرار می گیرد (برای نمونه، یك شكستگی عرضی از استخوان ران در یك توله سگ 4 ماهه ، نسبت به یك شكستگی معادل در سگ 14 ماهه، در ترمیم زود به هنگام اثر خواهد گذاشت). قبل از اینكه ترمیم استخوان دیرجوش خورده شروع شود، همه فاكتور باید بطور دقیق مورد مطالعه قرار بگیرند. پرتونگارها عموماً تشكیل پینه ها را با ترمیمهای بهبود آن در پرتونگارهای متعاقب نشان می دهند. (شكل 1-131) . هنگامی كه ترمیم شكستگی استخوان طولانی می شود، علت آن باید تعیین و ارزیابی شود تا بتوان تصمیم گرفت كه آیا درمان محافظه كار یا دخالت برای نائل شدن به ترمیم كامل استخوان، ضروری می باشد یا نه.

× شكستگی های استخوانی جوش نخورده

یك شكستگی استخوان جوش نخورده یك مشكلی است در پیشرفت ترمیم شكستگی كه ظاهراً این توالی ترمیم متوقف شده است، و یك جنبش یا تكان در محل شكستگی وجود داشته است كه درمان آن بدون مداخله درمان دیگر بعید به نظر می رسد33. درمان استخوان دیرجوش خورده بر استخوان جوش نخورده مقدم می باشد و تفاوت میان آنها در رابطه با درجات آنها می باشد استخوان جوش نخورده ممكن است بر طبق فعالیت بیولوژیكی در محل شكستگی، بیشتر یا با عنوان شكستگی زیست (قابل زیست) یا غیر زیست طبقه بندی شود. این طبقه بندی به راهنمایی بیشتری در معالجه كمك خواهد كرد.

...

× شكستگیهای استخوانی بد جوش خورده

یك شكستگی استخوانی بد جوش خورده، شكستگی است كه در یك وضعیت بدون تشریح،‌جوش خورده باشد19. شكستگیهای بدجوش خورده ممكن است زمانی رخ دهد كه هیچ عمل ثابت سازی برای استخوان شكسته شده بكار برده شود،‌و همچنین در محل شكستگی ، روشهای نامناسب ثابت سازی،‌طرحهای ثابت سازی معیوب ،‌و یا درون كاشتهای نامناسب بكار برده شود. كاهش انسداد زخم و جا افتادن استخوان شكسته در محل شكستگی،‌با ثابت سازی و استحكام مطلوب ، ممكن است به برخی درجات بد جوش خوردگی منجر شوند،‌و اگر طرحهای ثابت سازی قبل از ترمیم كامل شكستگی حذف شوند، ممكن است بدجوش خوردگی استخوانی رخ دهد. نیروهای اضافی و ضرب دیدگی گروههای ماهیچه ای،‌نوعی انحراف در استخوانهای شكسته بوجود می آورد، كه این امر می تواند با یك بدجوش خوردگی استخوانی حاصل شود. در یك مطالعه روی شكستگیهای بدجوش خورده‌استخوانهای زند زبرین و ناحیه درون شعاعی در گروهی از سگها،‌بطور مكرر تغییرات استخوانی زاویه دار، در این سگها بعد از شكستگیهای دیافیز عرضی،‌ مشاهده شد6. انحرافهای دم و خمیدگی در اندامهای جنبشی انتهایی،‌جزء عمومی ترین اختلال ها بودند. تغییر شكلهای چرخشی استخوان ران با عمل ثابت سازی میخی درون مغزی ،‌عمومی می باشند. نقصان نیروهای پیچ خورده بسیار منقبض ،‌منجر به چرخش خارجی قطعات استخوانی نزدیك به تنه،‌در نتیجه‌ضرب دیدگی بوسیله ماهیچه های ایلوسپرز (iliopsoos) و سرینی خواهد شد. اگر این چرخش در طی ترمیم استخوانی موردتوجه قرار نگیرد،‌استخوان شكسته به همراه چرخشهای خارجی قطعات استخوانی انتهایی نزدیك به تنه،‌ترمیم خواهد شد و این ترمیم در موقعیت خنثی باقی خواهد ماند و بعد از ترمیم شكستگی ، اندامهای جنبشی حیوان،‌بصورت شایسته ای،‌چرخشهای داخلی در اندامهای انتهایی جنبشی ارائه خواهد داد.

شكستگی های بدجوش خورده ممكن كنشی و یا غیركنشی باشند. استخوانهای بدجوش خورده كنشی دارای انحراف محوری كوچك بدون هیچ اختلال شدید در عملكرد مفاصل مجاور می باشند. استخوانهای بدجوش خورده غیر كنشی دارای یك انحراف خیلی بزرگ محوری در استخوان شكسته می باشند و عملكرد مفاصل مجاور در این شكستگی دچار اختلال شده است31. بدجوش خوردگی شكستگی همچنین ممكن بوسیله نمونه ای از جا به جای موجود صورت بگیرد14. بدجوش خوردگی تحت الشعاع قرار گرفته هنگامی رخ می دهد كه قطعات استخوانی در كنار یكدیگر دچار لغزش شوند، اما این استخوانها بصورت تنظیم های محوری و چرخشی در محل باقی خاوهند ماند.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky