اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم جذاب کنم دارای 35 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم جذاب کنم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقدام پژوهی چگونه توانستم درس ریاضی پایه دوم را برای دانش آموزانم جذاب کنم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
چکیده. 5
مقدمه:. 5
اهداف تحقیق. 6
بیان مسئله. 7
بیان وضعیت موجود. 8
ملاك ها ونشانگرهای مربوط به آن. 9
گردآوری اطلاعات (شواهد 1) :. 10
نکاتی چند در باره آموزش ریاضی :. 11
راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی :. 15
راهکـارهــایی در مـــورد ریاضـــی دوره ابتدایی پایه ابتدایـی 16
بی توجهی به سؤالات دانش آموزان:. 18
تجزیه وتحلیل داده ها. 18
تفسیراطلاعات. 19
انتخاب راه جدید به صورت موقتی :. 19
ضرورت اجرای طرح. 22
توافق راه حل های اجرایی. 22
گردآوری داده ها،درباره ی تأثیراقدام بهینه. 23
تحلیل شواهد(2) تأثیراقدام. 24
ارزشیابی واعتباربخشی. 25
یك پیشنهاد. 26
نتیجه گیری. 27
منابع:. 28
همه ی معلمان و همکاران من که پایه دوم را تدریس می کنند، اذعان می کنند كه در درس ریاضی مبحث ساعت ،محور، اعدادزوج وفرد و.... برای دانش آموزان ونحوه ی آموزش این كاربرای آنها بحثی بسیارمهم است .همه ی همكارانی كه دراین پایه تدریس داشته اندمعتقدبودندكه این مباحث تاسالهای بعدی نیزبدرددانش آموزان می خورندوبرخی تجربه های عملی مفیدی داشتند.نظرات آنها رایادداشت نمودم سپس به مطالعه چندكتاب واستفاده ازمطالب یكی دو سایت آموزشی اینترنتی پرداختم.ازبچه ها نیزنظرسنجی كردم كه تدریس درمحیط كلاس بهتراست یا حیاط مدرسه سپس با مدیرمدرسه هماهنگی كردم كه كدام زنگ ورزش ندارند .تا تدریس رادرحیاط انجام دهم.
چکیده. 5
مقدمه:. 5
اهداف تحقیق. 6
بیان مسئله. 7
بیان وضعیت موجود. 8
ملاك ها ونشانگرهای مربوط به آن. 9
گردآوری اطلاعات (شواهد 1) :. 10
نکاتی چند در باره آموزش ریاضی :. 11
راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی :. 15
راهکـارهــایی در مـــورد ریاضـــی دوره ابتدایی پایه ابتدایـی 16
بی توجهی به سؤالات دانش آموزان:. 18
تجزیه وتحلیل داده ها. 18
تفسیراطلاعات. 19
انتخاب راه جدید به صورت موقتی :. 19
ضرورت اجرای طرح. 22
توافق راه حل های اجرایی. 22
گردآوری داده ها،درباره ی تأثیراقدام بهینه. 23
تحلیل شواهد(2) تأثیراقدام. 24
ارزشیابی واعتباربخشی. 25
یك پیشنهاد. 26
نتیجه گیری. 27
منابع:. 28
همه ی معلمان و همکاران من که پایه دوم را تدریس می کنند، اذعان می کنند كه در درس ریاضی مبحث ساعت ،محور، اعدادزوج وفرد و.... برای دانش آموزان ونحوه ی آموزش این كاربرای آنها بحثی بسیارمهم است .همه ی همكارانی كه دراین پایه تدریس داشته اندمعتقدبودندكه این مباحث تاسالهای بعدی نیزبدرددانش آموزان می خورندوبرخی تجربه های عملی مفیدی داشتند.نظرات آنها رایادداشت نمودم سپس به مطالعه چندكتاب واستفاده ازمطالب یكی دو سایت آموزشی اینترنتی پرداختم.ازبچه ها نیزنظرسنجی كردم كه تدریس درمحیط كلاس بهتراست یا حیاط مدرسه سپس با مدیرمدرسه هماهنگی كردم كه كدام زنگ ورزش ندارند .تا تدریس رادرحیاط انجام دهم.
برای دریافت اینجا کلیک کنید
تعداد کل پیام ها : 0