توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق سیاست های پولی هنوز انبساطی است دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق سیاست های پولی هنوز انبساطی است  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه و مقالات ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق سیاست های پولی هنوز انبساطی است،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق سیاست های پولی هنوز انبساطی است :

تحقیق سیاست های پولی هنوز انبساطی است

دنیای اقتصاد – رییس كل بانك مركزی با اشاره به كاهش نرخ سپرده قانونی ضمن رد ادعای انقباضی بودن سیاست های پولی اعلام كرد كه این سیاست ها تا حدودی انبساطی نیز هست. البته وی نگفت كه درصورت رسمی شدن نرخ بهره اعلام شده، این سیاست ها كاملاانبساطی و تورم زا خواهد شد.

سیاست های بانك مركزی منطقی است نه انقباضی

رییس كل بانك مركزی با اعلام اینكه سیاست های انقباضی را در پیش نگرفته است، گفت: حتی می توان سیاست های بانك مركزی را درباره كاهش نرخ سپرده قانونی بانك ها تا حدودی انبساطی دانست.

طهماسب مظاهری در گفت وگو با خبرگزاری فارس ضمن رد اظهارات برخی كارشناسان كه سیاست های بانك مركزی را از زمان تغییر مدیریت انقباضی توصیف می كنند، اظهار داشت: زمانی می توان سیاست های بانك مركزی را انقباضی دانست كه به واسطه اجرای آن، فعالیت های منطقی اقتصاد كشور كاهش یابد.

به گفته وی، فعالیت های نهادهای پولی كشور احتیاج به منطقی شدن دارد و بانك مركزی بدون اجرای سیاست های پولی انقباضی در حال انجام این كار است.

رییس كل بانك مركزی تصریح كرد: این در حالی است كه از ماه های گذشته سعی بر این بوده كه سیاست های پولی كشور به نحوی تنظیم شود كه ضمن محدود نكردن بخش پولی كشور، از عملكرد بی ضابطه نهادهای پولی جلوگیری شود.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky