توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سازگاری نهایی 18 كلن صنوبر تاج باز Populus euramericana, Populus deltoides در دو ایستگاه مهرگان و اسلام آباد غرب به منظور معرفی برترین آنها دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سازگاری نهایی 18 كلن صنوبر تاج باز Populus euramericana, Populus deltoides در دو ایستگاه مهرگان و اسلام آباد غرب به منظور معرفی برترین آنها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سازگاری نهایی 18 كلن صنوبر تاج باز Populus euramericana, Populus deltoides در دو ایستگاه مهرگان و اسلام آباد غرب به منظور معرفی برترین آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سازگاری نهایی 18 كلن صنوبر تاج باز Populus euramericana, Populus deltoides در دو ایستگاه مهرگان و اسلام آباد غرب به منظور معرفی برترین آنها :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات جنگل و صنوبر ایران

تعداد صفحات :18

به منظور انتخاب و معرفی كلن های برتر صنوبر (پوپولتوم مقایسه ای) آزمایشی با 18 كلن صنوبر از گونه های Populus deltoids و P. euramericana كه در خزانه سلكسیون برتری خود را نشان داده بودند در قالب طرح آماری بلوكهای كامل تصادفی با سه تكرار با فواصل كاشت 4x4 متر در دو ایستگاه تحقیقاتی مهرگان و اسلام آباد غرب انجام گرفت. در طول دوره آزمایش مبارزه با علفهای هرز به صورت دستی و آبیاری نرمال به روش جوی پسته انجام پذیرفت. در پایان هر فصل رویشی صفات قطر برابر سینه (در ارتفاع 1.30 متر) و ارتفاع درختان اندازه گیر گردیدند. در سال آخر آزمایش علاوه بر دو صفت یاد شده قطر یقه، قطر میانه، قطر در محل دو شاخه شدگی و وزن درختان هر یك از كلن ها پس از قطع اندازه گیری شد. تجزیه واریانس ساده برای ارتفاع، قطر و میزان حجم در هكتار درختان، تجزیه واریانس مركب برای ارتفاع، قطر، حجم در هكتار و میزان رویش جاری سالیانه انجام پذیرفت و كلن ها بر اساس میانگین های محاسبه شده گروه بندی گردیدند. این آزمایش نشان می دهد كه از میان كلن های تاج باز كاشته شده در دو ایستگاه تحقیقاتی مهرگان و اسلام آباد غرب با توجه به میزان ارتفاع، قطر برابر سینه، رویش جاری ارتفاعی، رویش جاری قطری و حجم در هكتار كلن های Populus euramericana، P.deltoides 77.51, P.e.455, P.e.92.40 P.e.214 و P.e.561.41 برترند كه برای كشت انبوه در استان معرفی می گردند. میانگین قطر این كلنها بین 22.3 و 26.7 سانتیمتر، میانگین ارتفاع بین 18.2 تا 20 متر و میانگین تولید حجمی آنها بین 27 تا 39 مترمكعب در هكتار و در سال محاسبه گردید.
كلید واژه: ارتفاع، حجم، پوپولتوم مقایسه ای، صنوبر تاج باز، قطر، كرمانشاه

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky