توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اندازه گیری مزیت نسبی صنعت كاشی سرامیكی ایران از طریق معیار هزینه منابع داخلی (DRC) (مطالعه موردی سه شركت تولیدی الوند، سینا و نیلو) دارای 25 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اندازه گیری مزیت نسبی صنعت كاشی سرامیكی ایران از طریق معیار هزینه منابع داخلی (DRC) (مطالعه موردی سه شركت تولیدی الوند، سینا و نیلو)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اندازه گیری مزیت نسبی صنعت كاشی سرامیكی ایران از طریق معیار هزینه منابع داخلی (DRC) (مطالعه موردی سه شركت تولیدی الوند، سینا و نیلو)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اندازه گیری مزیت نسبی صنعت كاشی سرامیكی ایران از طریق معیار هزینه منابع داخلی (DRC) (مطالعه موردی سه شركت تولیدی الوند، سینا و نیلو) :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش و توسعه

تعداد صفحات :25

این مقاله به اندازه گیری مزیت نسبی تولید كاشی سرامیكی در سه شركت الوند، سینا و نیلو در یك دوره چهار ساله بر اساس روش هزینه منابع داخلی (بر مبنای روش حسابداری صنعتی) می پردازد. از این معیار معمولا برای اندازه گیری مزیت نسبی و اولویت بندی طرح های سرمایه گذاری، بررسی توان صادراتی كشور، ارزیابی استراتژی جایگزینی واردات و توسعه صادرات و... استفاده می شود. روش هزینه منابع داخلی به دلیل استفاده از اطلاعات به روز شركتها، قیمتهای سایه ای و ... از مزیت بیشتری نسبت به سایر روشها برخوردار می باشد.در مقاله حاضر ابتدا به بررسی شاخصهای اندازه گیری هزینه منابع داخلی پرداخته شده و سپس ضمن معرفی تكنیك هزینه منابع داخلی (DRC) به اندازه گیری مزیت نسبی چند شركت منتخب در صنعت كاشی سرامیك پرداخته و در نهایت به تجزیه و تحلیل یافته ها پرداخته می شود.نتایج این پژوهش نشان می دهد كه تمامی شركتهای مورد بررسی در این تحقیق، علیرغم برخورداری از مزیت نسبی در تولید كاشی سرامیكی، با روند نزولی این مزیت مواجه می باشند كه از دلایل اصلی آن میتوان به افزایش هزینه های مستقیم و غیر مستقیم تولید این واحدها اشاره كرد.
كلید واژه: مزیت نسبی، هزینه منابع داخلی (DRC)، صنعت كاشی سرامیكی ایران

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky