توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تشخیص کانی شناسی اولیه و تعیین فرآیندهای دیاژنتیکی در سنگ آهك های سازند سلطانیه در برش نمونه با استفاده از مطالعات ژئوشیمیایی دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تشخیص کانی شناسی اولیه و تعیین فرآیندهای دیاژنتیکی در سنگ آهك های سازند سلطانیه در برش نمونه با استفاده از مطالعات ژئوشیمیایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تشخیص کانی شناسی اولیه و تعیین فرآیندهای دیاژنتیکی در سنگ آهك های سازند سلطانیه در برش نمونه با استفاده از مطالعات ژئوشیمیایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تشخیص کانی شناسی اولیه و تعیین فرآیندهای دیاژنتیکی در سنگ آهك های سازند سلطانیه در برش نمونه با استفاده از مطالعات ژئوشیمیایی :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه زمین شناسی ایران

تعداد صفحات :18

نهشته های سازند سلطانیه در جنوب خاوری زنجان به طور عمده از تناوب سنگ های كربناتی و شیل تشكیل شده است. سنگ های آهكی سازند سلطانیه به طور عمده تحت تاثیر دیاژنزمتئوریکی در یک سیستم باز قرار گرفته اند. با توجه به توزیع عناصر اصلی و فرعی و گستره ایزوتوپ های اكسیژن و كربن نهشته های آهكی سازند سلطانیه قابل مقایسه با سنگ آهك های مزدوران و گوردون تاسمانیا با ترکیب کانی شناسی آراگونیتی است. ترکیب کانی شناسی آراگونیتی درسنگ آهک های نئوپروتروزوئیک سایر نقاط جهان قبلا توسط محققین دیگر تأیید شده است (Fairchild and Spiro, 1987). این مطالعات نشان می دهد که این سنگ آهک ها، مانند سنگ آهک های گوردون تاسمانیا، تحت تاثیر فرآیندهای متئوریکی قرار گرفته اند. نمونه های آهكی سازند سلطانیه از نظر مقادیر ایزوتوپ اكسیژن و كربن سبك می باشند و سبک شدن 13C (میانگین (-4.57 ‰ VPDB در نمونه های سازند سلطانیه به دلیل تاثیر شدید دیاژنز متئوریکی است. تغییرات Sr/Mn حاکی از میزان انحلال بالا در این سنگ آهک ها است. دمای تشکیل این آهک ها بر اساس سنگین ترین ایزوتوپ اکسیژن (معادل ‰ 83/5-) و w آب دریا (معادل 1±3-) به ترتیب 23 و 31 درجه سانتی گراد محاسبه شده است.
كلید واژه: کانی شناسی اولیه، ایزوتوپ پایدار، ژئوشیمی، دیاژنز، سازند سلطانیه، ایران

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky