توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدل پیش بینی تصادفات در قوسهای واقع در راه های دو خطه برون شهری دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدل پیش بینی تصادفات در قوسهای واقع در راه های دو خطه برون شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدل پیش بینی تصادفات در قوسهای واقع در راه های دو خطه برون شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدل پیش بینی تصادفات در قوسهای واقع در راه های دو خطه برون شهری :




نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشنامه حمل و نقل

تعداد صفحات :12

بررسی تصادف های جاده ای نشان می دهد كه 50 تا 60 درصد تصادفات در راههای دو خطه برون شهری اتفاق می افتند، نیمی از این تصادفات در قوس های راه به وقوع می پیوندند و حدود 70 در صد از تصادفات حادث در قوسهای متعلق به قوسهای افقی هستند. بنابراین ضروری است علاوه بر دقت نظر در طراحی قوسهای افقی در مرحله مطالعات راههای جدید، با استفاده از روشهای علمی با ارزیابی قوسهای واقع در راههای موجود به شناسایی قوسهای با ریسك تصادفات زیاد و انجام كارهای لازم برای كاهش احتمال تصادف پرداخت. یكی از این روشها تعیین مدل های پیش بینی تصادفات است. بررسی مطالعات انجام شده بر روی تصادفات در راههای دو خطه برون شهری نشان دهنده این است كه متغیرهای طرح هندسی راه از قبیل شعاع قوس، بر بلندی در قوس، طول قوس، درجه قوس، عرض راه در محل قوس و حجم ترافیك روزانه از عوامل موثر در وقوع حوادث ترافیكی در راههای دو خطه و قوسها هستند. به همین منظور در این مقاله كه اولین تحقیق درباره تصادفات قوس ها در ایران است با جمع آوری اطلاعات از طریق سیستمهای مربوط و برداشتهای میدانی از تعدادی راههای نمونه و برگزیده، مدل پیش بینی تصادفات در قوس برای راههای دو خطه برون شهری بر اساس متغیرهای تاثیر گذار ارایه شده است. در این خصوص از روشهای مدل سازی مرسوم از جمله رگرسیون خطی عمومی و لگاریتمی و همچنین رگرسیون غیر خطی استفاده شده است. كنترل صحت مدل های به دست آمده نیز از طریق آزمون های آماری، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. یكی از نتایج اصلی به دست آمده از مدل سازی چنین است كه نرخ تصادفات تقریبا به صورت غیر خطی با افزایش درجه قوس (D) افزایش می یابد.
كلید واژه: تصادفات جاده ای، مدل پیش بینی تصادفات در قوس، درجه قوس، طول قوس، عرض سواره رو

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky