توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مورفودینامیك توده آتشفشانی دماوند و مدیریت محیط با استفاده از GIS و RS دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مورفودینامیك توده آتشفشانی دماوند و مدیریت محیط با استفاده از GIS و RS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مورفودینامیك توده آتشفشانی دماوند و مدیریت محیط با استفاده از GIS و RS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مورفودینامیك توده آتشفشانی دماوند و مدیریت محیط با استفاده از GIS و RS :

مقاله مورفودینامیك توده آتشفشانی دماوند و مدیریت محیط با استفاده از GIS و RS که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در علوم زمین از صفحه 63 تا 72 منتشر شده است.
نام: مورفودینامیك توده آتشفشانی دماوند و مدیریت محیط با استفاده از GIS و RS
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله مخروط دماوند
مقاله مورفودینامیك
مقاله GIS
مقاله فرایندهای یخچالی
مقاله فرایندهای انسانی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
ویژگی های مرفودینامیک مخروط آتشفشانی دماوند تحت تاثیر دو عامل مرفودینامیک درونی و بیرونی است. محور اصلی این تحقیق، بر مرفودینامیك بیرونی استوار است. به این ترتیب شكل های مرفودینامیك منطقه به دو گروه عمده تقسیم می شود: دسته ای كه ناشی از فرایندهای اقلیمی است و دسته دیگر شكل هایی كه بر اثر فرایندهای انسانی شكل گرفته است. در فرایندهای اقلیمی، فرسایش یخچالی، مجاور یخچالی و آبرفتی سبب تغییر مورفولوژی دامنه ها و پدید آمدن شكل های خاصی شده است. به دلیل شرایط خاص جغرافیایی مخروط آتشفشانی دماوند، اطلاعات چندانی در اختیار نبود، لذا با استفاده از تصاویر ماهواره ای SPOT، ASTER و ETM+، نقشه های پایه و بررسی های میدانی، چندین لایه اطلاعاتی جدید از مخروط دماوند در محیط GIS تهیه شد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky