توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ژئوشیمیایی و زایش كانسار كائولینیتی – بوكسیتی علی بالتالوی، شاهین دژ دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ژئوشیمیایی و زایش كانسار كائولینیتی – بوكسیتی علی بالتالوی، شاهین دژ  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ژئوشیمیایی و زایش كانسار كائولینیتی – بوكسیتی علی بالتالوی، شاهین دژ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ژئوشیمیایی و زایش كانسار كائولینیتی – بوكسیتی علی بالتالوی، شاهین دژ :

مقاله بررسی ژئوشیمیایی و زایش كانسار كائولینیتی – بوكسیتی علی بالتالوی، شاهین دژ که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در علوم زمین از صفحه 55 تا 62 منتشر شده است.
نام: بررسی ژئوشیمیایی و زایش كانسار كائولینیتی – بوكسیتی علی بالتالوی، شاهین دژ
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بوكسیت
مقاله علی بالتالو
مقاله آذربایجان غربی
مقاله تغییرات جرم
مقاله غنی شدگی – تهی شدگی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
افق بوكسیتی – كائولینیتی علی بالتالو، در خاور شاهین دژ، جنوب باختر استان آذربایجان غربی واقع است، این افق به صورت چینه سان در مرز بین ماسه سنگ ژوراسیك و دولومیت تریاس قرار دارد. در این بررسی برای دستیابی به فرایندهای شیمیایی درگیر در تشكیل این بی هنجاری و همچنین شناسایی نقش و رفتار عناصر در فرایندهای هوازدگی و نحوه تبادلات شیمیایی آنها، از روش ژئوشیمیایی محاسبات تبادلات جرم و نمودارهای غنی شدگی – تهی شدگی استفاده شده است. بر اساس مطالعه نظریه های مختلف در مورد منشا بوكسیت – كائولینیت، سیل های دیابازی سازند دورود رخنمون دار در منطقه را می توان به عنوان سنگ منشا این كانسار در نظر گرفت. با استفاده از روش محاسبات تغییرات جرم، مقادیر تبادل جرم عناصر مختلف نسبت به یك عنصر بی تحرك (تیتانیم) كه بیشترین ثبات شیمیایی را در فرایندهای هوازدگی از خود نشان داده است، محاسبه شد. نتایج به دست آمده نشان دادكه عناصر Si، Ca، Mg،K و Na در فرایندهای حاكم، از محیط خارج شده و عناصر Ti، Al، Fe غنی شده اند و در نهایت لایه های موجود كاهش كل جرم معادل 2102- برای افق قهوه ای رنگ، 2401- برای افق سفید، 2291- برای افق خاكستری متمایل به سبز، 2355- برای افق خاكستری را نشان می دهند .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky