توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تنوع گونه های ماهیان منطقه ساحلی در تالاب گمیشان دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تنوع گونه های ماهیان منطقه ساحلی در تالاب گمیشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تنوع گونه های ماهیان منطقه ساحلی در تالاب گمیشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تنوع گونه های ماهیان منطقه ساحلی در تالاب گمیشان :

مقاله تنوع گونه های ماهیان منطقه ساحلی در تالاب گمیشان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1388 در علوم كشاورزی و منابع طبیعی از صفحه 89 تا 98 منتشر شده است.
نام: تنوع گونه های ماهیان منطقه ساحلی در تالاب گمیشان
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله ماهیان
مقاله تنوع گونه ای
مقاله منطقه ساحلی
مقاله تالاب گمیشان
مقاله ایران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در بررسی تنوع گونه ای ماهیان منطقه ساحلی تالاب گمیشان كه از پاییز 1385 تا تابستان 1386 دو بار در هر فصل انجام شد، 13555 نمونه متعلق به 15 گونه از 8 خانواده صید گردید. تنوع و فراوانی كلی گونه ها بین فصول و فراوانی هر یك از گونه ها در فصول مختلف دارای تفاوت های معنی داری بود. گونه Atherina boyeri در سه فصل بهار، تابستان و زمستان و گونهGambusia holbrooki در پاییز ماهی غالب بود. گونهAlburnus alburnus کمترین فراوانی را بین گونه ها در طول یك سال نشان داد. از شش گونه گاوماهیان، بیشترین فراوانی سالیانه را گونهNeogobius fluviatilis و كمترین فراوانی سالیانه را گونه Benthophilus leobergius داشت. در منطقه ساحلی تالاب گمیشان، بالاترین شاخص شانون و تنوع گونه ای در زمستان، بالاترین شاخص غنای گونه ای در بهار و بالاترین شاخص همگنی گونه ای در زمستان مشاهده گردید.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky