توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ریخت سنجی، سن و رشد سیاه ماهی Capoeta capoeta gracilis در نهر زرین گل، استان گلستان، ایران دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ریخت سنجی، سن و رشد سیاه ماهی Capoeta capoeta gracilis در نهر زرین گل، استان گلستان، ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ریخت سنجی، سن و رشد سیاه ماهی Capoeta capoeta gracilis در نهر زرین گل، استان گلستان، ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ریخت سنجی، سن و رشد سیاه ماهی Capoeta capoeta gracilis در نهر زرین گل، استان گلستان، ایران :

مقاله بررسی ریخت سنجی، سن و رشد سیاه ماهی Capoeta capoeta gracilis در نهر زرین گل، استان گلستان، ایران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1388 در علوم كشاورزی و منابع طبیعی از صفحه 54 تا 63 منتشر شده است.
نام: بررسی ریخت سنجی، سن و رشد سیاه ماهی Capoeta capoeta gracilis در نهر زرین گل، استان گلستان، ایران
این مقاله دارای 10 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سیاه ماهی Capoeta capoeta gracilis
مقاله زرین گل
مقاله ریخت سنجی
مقاله سن
مقاله رشد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این پژوهش ریخت شناسی، سن و رشد سیاه ماهی، Capoeta capoeta gracilis در نهر زرین گل استان گلستان، ایران، طی آبان ماه 1386 بررسی شد. به این منظور تعداد 100 عدد سیاه ماهی كه در دامنه طولی 8/149-9/39 میلی متر بودند، صید گردید. ماهیان صفر ساله با فراوانی نسبی 59 درصد غالب ترین گروه سنی و ماهیان 3 و 4 ساله با فراوانی نسبی 1 درصد کمترین درصد فراوانی ماهیان را به خود اختصاص داده بودند. در مقایسه صفات ریخت سنجی بین ماهیان صفر ساله، 1 ساله و 2 ساله مشاهده گردید كه ماهیان صفر ساله به طور معنی داری دارای فاصله دو چشم و قطر چشم بزرگ تری نسبت به ماهیان 1 ساله و 2 ساله هستند. ماهیان 2 ساله به طور معنی داری دارای طول سر و ارتفاع سر كوچك تری نسبت به ماهیان صفر و1 ساله بودند. رشد لحظه ای سیاه ماهیان در سن 3 سالگی بسیار كمتر از سنین دیگر بود. رابطه نمایی طول و وزن به صورت آلومتریک منفی (W=0.0003 L2.822) بود. در معادله رشد برتلانفی L¥=2238، k=0.185 و t.=-1.8 به دست آمد.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky