توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه اثر حلال ها بر فوتولیز ترکیبات PCB به منظور کاهش مخاطرات آن در محیط دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه اثر حلال ها بر فوتولیز ترکیبات PCB به منظور کاهش مخاطرات آن در محیط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه اثر حلال ها بر فوتولیز ترکیبات PCB به منظور کاهش مخاطرات آن در محیط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه اثر حلال ها بر فوتولیز ترکیبات PCB به منظور کاهش مخاطرات آن در محیط :

مقاله مقایسه اثر حلال ها بر فوتولیز ترکیبات PCB به منظور کاهش مخاطرات آن در محیط که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1389 در مجله دانشگاه علوم پزشكی اراك (ره‌ آورد دانش) از صفحه 1 تا 8 منتشر شده است.
نام: مقایسه اثر حلال ها بر فوتولیز ترکیبات PCB به منظور کاهش مخاطرات آن در محیط
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله روغن آسکارل
مقاله تجزیه
مقاله اتانل
مقاله ایزواکتان
مقاله فوتولیز

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: به واسطه نگرانی های ناشی از اثرات ناخوشایند ترکیبات PCB بر محیط و پایداری آنها تولید، استفاده و واردات آن در برخی کشورها ممنوع شده است. اخیرا این ترکیبات به عنوان ماده شیمیایی اولویت دار برای حذف تدریجی تا سال 2025 در نظر گرفته شده است. هدف از این مطالعه مقایسه تاثیر حلال ها روی تجزیه روغن های آسکارل با استفاده از فرایند فوتولیز به منظور کاهش مخاطرات آن است.
مواد و روش ها: در این مطالعه تجربی – آزمایشگاهی راکتور فوتوشیمیایی مبتنی بر فرایند فوتولیز با روش UV/H2O2 با بشر 500 میلی لیتری با لامپ کم فشار اشعه UV-C با طول موج 254 نانومتر بود. لامپ در داخل بشر به شکل غوطه ور قرار گرفت. pH نمونه ها و دما به طور مداوم پایش می شد. آزمایش ها سه بار تکرار گردید. روغن های آسکارل با استفاده از دستگاه GC/ECD مورد تجزیه قرار گرفت.
یافته ها: میانگین حذف برای مجموع PCBها به واسطه استفاده از لامپ برای حلال اتانل و ایزواکتان به ترتیب 88 و 77 درصد بود. میانگین حذف برحسب نسبت حلال مورد استفاده به روغن آسکارل به میزان 1 به 1، 2 به 1 و 1 به 3، برای حلال اتانل به ترتیب 55، 85 و 88 درصد و برای حلال ایزواکتان به ترتیب 40، 77 و 78 درصد بود.
نتیجه گیری: فوتولیز ترکیبات PCB در حضور حلال اتانل و ایزواکتان همراه با اکسید کننده های قوی نظیر H2O2 تجزیه یا کاهش میزان این ترکیبات در روغن ترانسفومر با انرژی کمتر و عدم ایجاد محصولات فرعی سمی را نشان داد. تفاوت معنی داری در به کارگیری حلال اتانل و ایزواکتان در تجزیه روغن آسکارل وجود داشت.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky