توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله قرآن از زبان امام امیرالمومنین(ع) دارای 27 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله قرآن از زبان امام امیرالمومنین(ع)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله قرآن از زبان امام امیرالمومنین(ع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله قرآن از زبان امام امیرالمومنین(ع) :

مقاله قرآن از زبان امام امیرالمومنین(ع) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان 1386 در سفینه از صفحه 167 تا 190 منتشر شده است.
نام: قرآن از زبان امام امیرالمومنین(ع)
این مقاله دارای 24 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله قرآن
مقاله ویژگیهای قرآن
مقاله فرقان
مقاله نور قرآن
مقاله شفابخشی قرآن
مقاله علم قرآن
مقاله پایه های اسلام
مقاله ریسمان الاهی
مقاله هدایت قرآن
مقاله حاملان قرآن

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
امیرالمومنین (ع) در خطبه 189 نهج البلاغه، در توصیف قرآن، 42 صفت را بیان میکند که بر اساس این توصیفها، قرآن کلام خداست و حد فاصل کلام خدا تا کلام بشر، به اندازه فاصله خدا تا بشر است. قرآن نوری است که شعاع آن خاموش نمی شود؛ دریایی است که عمق آن درک نمی شود؛ راهی است روشن که هرگز گم نمی شود؛ شفابخشی است که پس از درمان آن، ترسی از بیماری نیست؛ یاری کننده حاملان خود است؛ معدن و گنج ایمان است و چشمه های علم از قرآن سرچشمه می گیرد؛ اساس و پایه اسلام است و خداوند آن را سیرابی عطش عالمان قرار داده است؛ ریسمان محکم و دژ استوار الاهی است که برای رهروان خود، عزت آفرین است.

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky