توضیحات

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله حفاظت توربینهای بادی در برابر صدمات ناشی از صاعقه دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حفاظت توربینهای بادی در برابر صدمات ناشی از صاعقه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حفاظت توربینهای بادی در برابر صدمات ناشی از صاعقه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حفاظت توربینهای بادی در برابر صدمات ناشی از صاعقه :

تعداد صفحات:10

چکیده:

روزانه میلیونها صاعقه به واسطه بیش از دو هزار رعد وبرق که در نقاط مختلف کره زمین رخ می دهند، ثبت می شوند . این صاعقه ها می توانند شدت جریانی تا حدود 200 کیلو آمپر داشته و انرژی معادل 15 مگاژول بر اهم در بر داشته باشند که این میزان انرژی می تواند به هر سازه ای که در مسیر این صاعقه ها قرار گرفته باشد آسیب های جدی وارد کند .
توربین های بادی، معمولا سازه های فلزی بلند و مرتفع داشته و اغلب در مناطقی نصب شده اند که فعالیت های رعد و برق در اتمسفر آنهازیاد است . این عامل موجب شده که بسیاری از توربین های بادی که در سرتاسر جهان نصب شده اند به واسطه این صاعقه ها آسیب های کلی را متحمل شوند . در این مقاله، تنوع و میزان این آسیب ها و برخی از اصول حفاظت توربین های بادی در برابر آنها به اختصار مورد بحث قرار خواهد گرفت .

برای دریافت اینجا کلیک کنید

سوالات و نظرات شما

برچسب ها

سایت پروژه word, دانلود پروژه word, سایت پروژه, پروژه دات کام,
Copyright © 2014 cpro.ir
 
Clicky